Fakturowanie

Aby szybko i łatwo wystawiać dokumenty handlowe stworzyliśmy moduł Comarch ERP Optima Faktury. Dla lepszej kontroli przepływów pieniędzy w firmie oraz obsługi rozliczeń dostarczamy moduł Comarch ERP Optima Kasa/Bank.

Faktury

Comarch ERP Optima Faktury to narzędzie, dzięki któremu w prosty i intuicyjny sposób możliwe jest wystawienie: faktury sprzedaży (dla podmiotów gospodarczych i osób fizycznych), faktury zakupu, faktury korygującej i Pro Forma, faktury zaliczkowej, oraz paragonu.

Kasa/Bank

Moduł Comarch ERP Optima Kasa/Bank umożliwia uzyskanie informacji na temat kondycji finansowej firmy, rzeczywistych źródeł uzyskiwanych przychodów, a także ponoszonych kosztów, czy też stanu bieżących należności i zobowiązań. Moduł Kasa/Bank zawiera kompletne dane o ruchu środków pieniężnych w przedsiębiorstwie w postaci bieżących analiz wpływów i wydatków oraz precyzyjnych prognoz przepływu środków pieniężnych.

Handel z magazynem

Dla firm, które zajmują się handlem stworzyliśmy szereg rozwiązań ułatwijących im codzienną pracę. Począwszy od obsługi magazynu, sprzedaży detalicznej, przez zarządzanie relacjami z klientem i obsługę serwisową ,aż po narzędzia e-commerce. Poznaj nasze rozwiązania dla firm handlowych:

Integracja

Comarch ERP Optima Handel został stworzony do pomocy w fakturowaniu i obsłudze magazynu. Automatyzacja tworzenia dokumentów handlowo-magazynowych usprawnia pracę firmy i pozwala na efektywniejsze jej działanie.

Detal

Comarch ERP Optima Detal to specjalnie zaprojektowana aplikacja, obsługująca szybką sprzedaż detaliczną. Jest ściśle powiązana z Comarch ERP Optima i ma na celu maksymalne uproszczenie pracy sprzedawców. Łatwa obsługa, współpraca z ekranami dotykowymi oraz niezwykle czytelny interfejs czyni z Comarch ERP Optima Detal doskonałe narzędzie do pracy w każdym sklepie.

CRM

Comarch ERP Optima CRM to moduł, dzięki któremu można rejestrować kontakty z klientami. Można również wprowadzać zadania, jakie powinni wykonać poszczególni pracownicy w związku z obsługą klientów. Znacznym ułatwieniem jest możliwość wprowadzenia zadania głównego i powiązanych z nim zadań szczegółowych, a także wystawianie faktur cyklicznych.

Serwis

Comarch ERP Optima Serwis dedykowany jest firmom zajmującym się działalnością serwisową. Umożliwia on: obsługę zleceń firm serwisowych, harmonogramowanie zadań, automatyczne fakturowanie zleceń, rejestrowanie urządzeń serwisowanych.

Sklep internetowy

Comarch ERP e-Sklep to kompletne oprogramowanie do prowadzenie własnego sklepu internetowego. e-Sklep wyróżnia: pełna integracja z Comarch ERP Optima, automatyczna synchronizacja stanów magazynowych, zamówień oraz towarów, integracja z serwisem aukcyjnym Allegro, internetowa galerią handlową iMall24, porównywarkami cen oraz serwisami płatności online, sprzedaż równolegle poprzez najpopularniejszy portal społecznościowy Facebook, statystyki i dokładne raporty sprzedażowe, skuteczne pozycjonowanie w Google,

Portal zakupowy wszystko.pl

Portal w formie internetowej galerii handlowej, do której towary może wystawić każdy użytkownik Comarch Comarch ERP Optima, nawet jeśli nie posiada sklepu internetowego i nigdy wcześniej nie sprzedawał swoich produktów w sieci. Sprzedaż i promocja na wszystko.pl są bezpłatne, dlatego to najlepszy sposób na rozpoczęcie sprzedaży w sieci.

Sprzedaż w internecie

Zobacz w jaki sposób możesz wykorzystać w swojej firmie różne sposoby sprzedaży i promocji w Internecie korzystając z jednego, zintegrowanego prgramu do zarządzania Comarch ERP Optima.

Sklep internetowy

Comarch ERP e-Sklep to kompletne oprogramowanie do prowadzenie własnego sklepu internetowego. e-Sklep wyróżnia: pełna integracja z Comarch ERP Optima, automatyczna synchronizacja stanów magazynowych, zamówień oraz towarów, integracja z serwisem aukcyjnym Allegro, portalem zakupowym wszystko.pl, porównywarkami cen oraz serwisami płatności online, sprzedaż równolegle poprzez najpopularniejszy portal społecznościowy Facebook, statystyki i dokładne raporty sprzedażowe.

Portal zakupowy wszystko.pl

Portal w formie internetowej galerii handlowej, do której towary może wystawić każdy użytkownik Comarch Comarch ERP Optima, nawet jeśli nie posiada sklepu internetowego i nigdy wcześniej nie sprzedawał swoich produktów w sieci. Sprzedaż i promocja na wszystko.pl są bezpłatne, dlatego to najlepszy sposób na rozpoczęcie sprzedaży w sieci.

Serwis

Moduł Comarch ERP Optima Serwis dedykowany jest dla firm świadczących usługi, a także serwisujących sprzedawane towary. Został zaprojektowany tak, aby zminimalizować czas, jaki jest poświęcany na obsługę formalną zleceń. Wprowadzone funkcjonalności to również szereg ułatwień także dla zaplecza warsztatu.

Serwis

Comarch ERP Optima Serwis dedykowany jest firmom zajmującym się działalnością serwisową. Umożliwia on: obsługę zleceń firm serwisowych, harmonogramowanie zadań, automatyczne fakturowanie zleceń, rejestrowanie urządzeń serwisowanych.

CRM

Duża konkurencyjność na rynku MSP wymaga od przedsiębiorców wysokiej jakości obsługi klientów, szybkiego kojarzenia zdarzeń i gromadzenia informacji na temat otoczenia. Planowanie kontaktów, ewidencjonowanie przeprowadzonych spotkań, rozmów telefonicznych oraz przydzielanie zadań pracownikom, a także sprawny proces windykacji – to czynności konieczne, aby właściwie zarządzać kontaktami z klientami.

CRM

Comarch ERP Optima CRM to moduł, dzięki któremu można rejestrować kontakty z klientami. Można również wprowadzać zadania, jakie powinni wykonać poszczególni pracownicy w związku z obsługą klientów. Znacznym ułatwieniem jest możliwość wprowadzenia zadania głównego i powiązanych z nim zadań szczegółowych, a także wystawianie faktur cyklicznych.

Księgowość, kady, płace

Comarch ERP Optima obsługuje wszystkie formy księgowości od ryczałtu i książki przychodów i rozchodów, aż po pełną księgowość. Dla firm, które chcą kompleksowo obsłużyć wszystkie rozliczenia przygotowaliśmy rozwiązania dla środków trwałych i rozliczeń z pracownikami.

Książka Przychodów i Rozchodów oraz ryczałt

Comarch ERP Optima Księga Podatkowa obejmuje łatwą obsługę księgową firmy oraz rozliczenia z Urzędem Skarbowym na podstawie Księgi Przychodów i Rozchodów. Moduł jest zawsze zgodny z aktualnymi przepisami.

Pełna księgowość

Comarch ERP Optima Księga Handlowa to moduł pozwalający na obsługę pełnej księgowości zgodnie z Ustawą o Rachunkowości. Jego podstawowym atutem jest usprawnienie pracy dzięki automatyzacji procesu księgowania, ewidencjonowania VAT-u oraz możliwości wydruków i przesyłania elektronicznych deklaracji.

Środki trwałe

Comarch ERP Optima Środki trwałe pozwala na prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych. Dzięki modułowi możliwe jest tworzenie planów amortyzacji, automatyczne księgowanie odpisów amortyzacyjnych, rejestrowanie historii środka trwałego.

Kadry i Płace

Comarch ERP Optima Kadry i Płace umożliwia firmie prowadzenie pełnej obsługi kadrowopłacowej. Zapewnia pracę zawsze zgodną z aktualnymi przepisami oraz: współpracuje z programem Płatnik, nalicza i drukuje deklaracje podatkowe, wylicza składki ZUS i deklaracje, zapewnia obsługę korekt list płac, umożliwia wysyłanie e-deklaracji do US.

Comarch ERP e-Pracownik

Comarch ERP e-Pracownik to nowa aplikacja Comarch do zarządzania czasem pracy i urlopami, współpracująca z modułem Płace i Kadry zarówno w Comarch ERP Optima, jak i Comarch ERP XL. Daje możliwość zgłaszania nieobecności, ustalania planów pracy oraz odnotowywania rzeczywiście przepracowanego czasu. Dużą zaletą jest prosty i funkcjonalny interfejs aplikacji, który dynamicznie dostosowuje się do ekranu komputera, laptopa, tabletu czy smartfona.

Biura rachunkowe

Comarch ERP Optima to rozwiązanie, z którym usprawnisz proces zarządzania Twoim biurem rachunkowym lub kancelarią doradztwa podatkowego oraz przyspieszysz obsługę klientów.

Biuro rachunkowe

Comarch ERP Optima Biuro Rachunkowe jest modułem w pełni zintegrowanym z programem Comarch ERP Optima, dzięki czemu dane wprowadzane do programu są na bieżąco synchronizowane, a księgowy może rozpocząć pracę dla różnych klientów bez konieczności dodatkowego logowania.

Księga Podatkowa

Comarch ERP Optima Księga Podatkowa BR pozwala biurom rachunkowycm na łatwą obsługę księgową firm oraz rozliczenia z Urzędem Skarbowym na podstawie Księgi Przychodów i Rozchodów. Moduł jest zawsze zgodny z aktualnymi przepisami.

Księga Handlowa

Comarch ERP Optima Księga Handlowa BR to moduł pozwalający biurom rachunkowym na obsługę firm w formie pełnej księgowości zgodnie z Ustawą o Rachunkowości. Jego podstawowym atutem jest usprawnienie pracy dzięki automatyzacji procesu księgowania, ewidencjonowania VAT-u oraz możliwości wydruków i przesyłania elektronicznych deklaracji.

Środki Trwałe

Comarch ERP Optima Środki trwałe BR pozwala biurom rachunkowym na prowadzenie dla klientów ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych. Dzięki modułowi możliwe jest tworzenie planów amortyzacji, automatyczne księgowanie odpisów amortyzacyjnych, rejestrowanie historii środka trwałego.

Kadry i Płace

Comarch ERP Optima Kadry i Płace BR umożliwia biurom rachunkowym prowadzenie pełnej obsługi kadrowopłacowej. Zapewnia pracę zawsze zgodną z aktualnymi przepisami oraz: współpracuje z programem Płatnik, nalicza i drukuje deklaracje podatkowe, wylicza składki ZUS i deklaracje, zapewnia obsługę korekt list płac, umożliwia wysyłanie e-deklaracji do US.

Analizy Business Intelligence dla Biur Rachunkowych

W każdej firmie decyzje muszą być podejmowane szybko i precyzyjnie. Moduł Analizy Business Intelligence dla Biur Rachunkowych to nieocenione narzędzie analityczne ułatwiąją zapewnia dostęp do prawie 100 najpotrzebniejszych raportów o działalności całej firmy. Ponadto umożliwia błyskawiczne stworzenie dowolnej analizy na podstawie gromadzonych w systemie danych.

Internetowa Wymiana Dokumentów

Internetowa Wymiana Dokumentów (IWD) to mechanizm, który zapewnia bezpieczny przesył dokumentów pomiędzy dwoma niezależnymi instalacjami Comarch ERP Optima. Poprzez zastosowanie serwera wymiany danych Comarch, jako pośrednika komunikacyjnego, przesyłane dane są odpowiedni szyfrowane, co zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa przesyłu, uniemożliwiając jednocześnie nieautoryzowane usuwanie danych z serwera oraz wysyłanie na serwer.

Zarządzanie

Szybki i prosty dostęp do wiedzy o firmie, jej klientach, dostawcach pozwala na sprawne jej funkcjonowanie. Aby zamienić dane na cenne informacje stworzyliśmy:

Analizy Business Intelligence

W każdej firmie decyzje muszą być podejmowane szybko i precyzyjnie. Moduł Analizy Business Intelligence zapewnia dostęp do prawie 100 najpotrzebniejszych raportów o działalności całej firmy. Ponadto umożliwia błyskawiczne stworzenie dowolnej analizy na podstawie gromadzonych w systemie danych. Dane przedstawione są w postaci prostych i zrozumiałych wykresów graficznych oraz tabel, które dzięki technologii in-memory można dowolnie modyfikować nie czekając na odświeżenie danych.

CRM

Comarch ERP Optima CRM to moduł, dzięki któremu można rejestrować kontakty z klientami. Można również wprowadzać zadania, jakie powinni wykonać poszczególni pracownicy w związku z obsługą klientów. Znacznym ułatwieniem jest możliwość wprowadzenia zadania głównego i powiązanych z nim zadań szczegółowych, a także wystawianie faktur cyklicznych.

Obieg Dokumentów

Comarch ERP Optima Obieg Dokumentów moduł pozwala na gromadzenie oraz łatwe katalogowanie każdego rodzaju dokumentów Twojej firmy (skany, zdjęcia, pliki Word, Excel i inne). Dodatkowo można swobodnie wyszukiwać potrzebne dokumenty oraz definiować proces obiegu dokumentów wedle własnych potrzeb.

Pulpit Menadżera

Moduł zapewnia: dostęp do informacji o firmie poprzez Internet, stały dostęp do informacji o przychodach, kosztach, rozliczeniach czy podatkach, gotowe analizy i raporty o obrotach, zobowiązaniach, należnościach, bezpieczeństwo prezentowanych informacji z urządzeń mobilnych.

Szybki kontakt!
+
Wyślij!