jak wystawić st

Comarch ERP Optima

Program Insoft PC-Market 7 to kompleksowy sytem do zarządzania sklepami, supermarketami, a nawet sieciami sklepów. Dzięki programowi możesz szybko i z łatwością sprawdzić najlepiej i najgorzej sprzedające się produkty, prześledzić dokładną historię towaru, sprawdzisz stan rozliczeń z kontrahe-  ntami np. liczbę nieopłaconych faktur, sprawdzisz dochody sklepu, bieżący stan kasy, a nawet sporządzisz zamówienie bez chodzenia między półkami. Ponadto współpraca z wieloma kasami i urządzeniami fiskalnymi czyni go liderem w swojej kategorii.

  • Centralnie zarządzać listą towarów
    Wydzielone lub wszystkie towary podlegają centralnemu sterowaniu. Centrala może zablokować przyjęcie na sklepie w cenie innej, niż wynegocjowana z dostawcą, narzucić ceny detaliczne, zablokować możliwość przyjęcia towaru od kogokolwiek (wycofywanie towaru z oferty)
  • Centralnie zarządzać listą dostawców
    Kontrahenci są uzgadniani w całej sieci sklepów. Dostawca wprowadzony w centrali zostanie automatycznie rozprowadzony po bazach wszystkich sklepów. Wszystkie sklepy poznają ustalony termin i formę płatności. Kontrahent wprowadzony na dowolnym sklepie, następnego dnia będzie istniał na wszystkich sklepach sieci.
  • Szybko znajdziesz najlepiej i najgorzej sprzedające się towary
  • Prześledzisz dokładną historię towaru – od wprowadzenia na magazyn do sprzedania ostatniej sztuki
  • Sprawdzisz stan rozliczeń z kontrahentami – ile masz niezapłaconych faktur, ile nieodebranych pieniędzy
  • Podglądniesz ile sklep „zarobił” – program poda, jaką kwotę marży zrealizował sklep na sprzedanych towarach
  • Sprawdzisz bieżący stan kasy – w każdej chwili dowiesz się ile pieniędzy powinno się znajdować w kasetce kasjera.
  • Sporządzisz zamówienie bez chodzenia między półkami – wystarczy tylko podać ilość dni na ile ma wystarczyć zapas, a program sam wybierze te towary, które należy zamówić u dostawcy.
  • Zaoszczędzisz na szybkim sporządzeniu remanentu – dzięki współpracy z przenośnymi terminalami inwentaryzacja będzie trwała krócej. Możesz też użyć terminali do wprowadzania dostaw.
  • Szybko wydrukujesz etykietki na półki i towary – możesz sam zaprojektować etykietkę dla swojego sklepu, a podczas dostawy program sam je wydrukuje dla nowych towarów.
  • Zaoszczędzisz czas na wprowadzaniu dokumentów dostaw – jeśli Twój dostawca prześle je przez Internet lub na dyskietce.
  • Zachęcisz klientów do częstych zakupów – dzięki Systemowi Lojalnościowemu klienci będą kupować w Twoim sklepie licząc na nagrody za uzbierane punkty.
  • Przeprowadzić szczegółowe analizy
    Sklepy mogą kupować ten sam towar od różnych dostawców. W centrali można sprawdzić, jak wyglądają obroty z dostawcą lub producentem towaru.

Integracja z kasami fiskalnymi

  • Elzab: Delta, Alfa, Jota, System 600
  • Sharp: ER-A457P, ER-A277P/PS, ER-A227PS, ER-A495PN/PF, ER-A445P, ER-A455P, ER-A237P
  • Novitus: PS3000 NET, Soleo i zgodne
  • Posnet: Combo, Neo
  • PC-POS (z drukarkami fiskalnymi: Posnet, Emar, Torell, Novitus, Elzab)
  • oraz inne: EuroPOS, Datecs MP55, MP56, Innova Hit Plus

Drukarkami fiskalnymi, drukarkami kodów kresko- wych, czytnikami kodów, wagami elektronicznymi oraz sprawdzarkami cen.

Pobierz

Szybki kontakt!
+
Wyślij!